Jeżeli w naszej ofercie nie znaleźliście Państwo poszukiwanego produktu to proszę napisać krótki e-mail na pewno postaramy sie pomóc i sprowadzić to dla Państwa.
Jeżeli w naszej ofercie nie znaleźliście Państwo poszukiwanego produktu to proszę napisać krótki e-mail na pewno postaramy sie pomóc i sprowadzić to dla Państwa.
- pozwala wprowadzić dyscyplinę i zapanować nad dożą ilością dzieci w klasie - sygnalizuje zmianą kolorow świateł wzrost natężenia hałasu w pomieszczeniu - alarmuje dźwiękiem ( światło czerwone ) zbyt wysokie natężenie halasu - umożliwia nauczycielom efektywniej realizować program szkolny - możliwość wyboru ustawień: -sygnalizator świetlny lub świetlno -dźwiękowy ( światlo czerwone ) Wymiary: - wysokość - 44cm - szerokość -14cm.Pracuje na zasilaczu podłączonego do prądu - tradycyjną wtyczkę do prądu 220V
» Zawartość: 180 kolorowych kulek o średnicy 1,6 cm (każda kulka posiada 26 otworów) 180 patyczków o długości od 1,6 do 7,5 cm wykonane z solidnego tworzywa
Umożliwia klasową demonstrację przeliczania w zakresie 100 oraz wszystkich podstawowych działań arytmetycznych w zakresie 100. korale nawiązano na sznurek w sekwencji 10 + 10 + 10 + 10+10+10+10+10+10+10 = 100. Kolorystyka i sekwencja zgodne z łańcuchem korali dla ucznia
Zestaw sklada się z 17 geometrycznych brył wielkości 6 cm. Bardzo dobra jakość wykonania!!!
Umożliwia klasową demonstrację przeliczania w zakresie 20 oraz wszystkich podstawowych działań arytmetycznych w zakresie 20. Duże korale nanizano na sznurek w sekwencji 5 + 5 + 5 + 5 = 20. Kolorystyka i sekwencja zgodne z łańcuchem korali dla ucznia
stoper uczniowski
Praktyczny i łatwy do zastosowana stoper znajdzie wiele zastosowań w klasie i domu. Mozna nim mierzyć czas do różnych obliczeń i eksperymentów .Dokładność 1/100 sec , międzyczas, godziny, minuty, sekundy, dzien, data, miesiąc.
Umożliwia klasową demonstrację przeliczania w zakresie 100 oraz wszystkich podstawowych działań arytmetycznych w zakresie 100. korale nawiązano na sznurek w sekwencji 10 + 10 + 10 + 10+10+10+10+10+10+10 = 100. Kolorystyka i sekwencja zgodne z łańcuchem korali dla ucznia
Dzięki nowej serii produktów multimedialnych „Matematyka bez reszty”, z których można skorzystać w klasie i w domu, na tablicy interaktywnej, czy tablecie, odkrywamy fascynujący świat liczb, figur, miar i wag oraz muzyki.
1 ROK LICENCJA
Druga część programu „Matematyka bez reszty” zawiera 1 500 zadań do trzech Przygód Tematycznych – Dawne dzieje, Polska w świecie, Zawody – wprowadzających zagadnienia związane z matematyką:
18 filmów edukacyjnych – wprowadzających w zagadnienia poruszane w tej części i łączące je z realnym światem,
9 interakcji – dających możliwość zabawy dla całej klasy np. w nauce rytmu, czy zasad kupowania w sklepie,
18 ćwiczeń – pozwalających na utrwalenie wiedzy z zakresu matematyki.
W części III „Matematyki bez reszty” wprowadzone zostały podstawy tworzenia prostych algorytmów. Uczniowie mają za zadanie wytyczyć określoną trasę na diagramie w celu wykonania polecenia. Realizują je za pomocą komend „idź”, „obrót w prawo”, obrót w lewo”. Ścieżka, po której porusza się uczeń jest niewidoczna w trakcie wykonywania ćwiczenia. Widoczny jest tylko wykonywany kod. Zrealizowaną trasę uczeń zobaczy po zakończeniu zadania sprawdzając poprawność wykonania. Ćwiczenia wspomagają rozwój wyobraźni przestrzennej oraz utrwalają rozróżnianie kierunków w prawo i w lewo.
Trzy części programu „Matematyka bez reszty” zawierają ponad 4 500 zadań do Przygód Tematycznych, dedykowanych dla każdej z części – wprowadzających zagadnienia związane z matematyką.