Jeżeli w naszej ofercie nie znaleźliście Państwo poszukiwanego produktu to proszę napisać krótki e-mail na pewno postaramy sie pomóc i sprowadzić to dla Państwa.
Jeżeli w naszej ofercie nie znaleźliście Państwo poszukiwanego produktu to proszę napisać krótki e-mail na pewno postaramy sie pomóc i sprowadzić to dla Państwa.
Klocki BIO to zestaw 8 drewnianych prostopadłościanów o wymiarach 80 x 40 x 20 mm. Służą one do budowania i zestawiania, jak również odwzorowywania układów z załączonych ćwiczeń. Dzięki stopniowaniu trudności kolejnych wzorów klocki BIO fascynują i przykuwają uwagę wszystkich bez względu na wiek. Przedszkolaki bawią się nimi stawiając proste budowle. Dzieci starsze i młodzież tworzą bardziej skomplikowane układy, stawiając czoła trudniejszym wyzwaniom. Nawet dla dorosłych niektóre układy stanowią nie lada problem.
Książeczka z wzorami
zawiera ćwiczenia podzielone na 4 grupy według kolejnych stopni trudności:
A – łatwe układy 2 klocków „na dobry początek”,
B – „zabawy geometryczne” – ułożenia z 3 i więcej klocków,
C – rzuty płaskie boków pojedynczego klocka oglądane z różnych stron,
D – konstrukcje złożone, oglądane z różnych stron.
Klocki BIO
to wartościowy materiał edukacyjny, który wspomaga:
rozwój umiejętności odwzorowywania prostych układów i figur,
posługiwanie się klockami jako cegłami budowlanymi oraz,
samodzielne i kreatywne konstruowanie mini budowli architektonicznych,
rozwój wyobraźni przestrzennej.
Zabawy twórcze NIKI
to rozwijanie ukrytych w dziecku zdolności spostrzegania zmysłowego, rzeczowego działania, a przy tym wzbogacania swego doświadczenia, rozwijanie własnych sposobów myślenia.
Czemu mają służyć? Chodzi tu o:
wspieranie rozwoju umysłowego,
odnajdywanie w sobie i uświadamianie ukrytych uzdolnień,
odkrywanie własnych dróg i rozwiązań,
osiąganie zadowolenia z samodzielnej pracy,
rozwijanie fantazji i kreatywności,
generowanie twórczych pomysłów.
Klocki te dają rodzicom i wychowawcom pewność, że ich dzieci mają właściwe zajęcie we właściwym czasie, jak również stawiają specyficzne wymagania w odniesieniu do warunków rozwojowych.
Dlaczego właśnie zabawy twórcze?
W dzieciństwie występują tzw. fazy wrażliwości, w których dzieci są szczególnie podatne na określone czynniki charakterystyczne dla rozwoju ogólnego i psychicznego. Lecz ta szczególna wrażliwość dzieci na optymalny rozwój jakiejś bardzo prostej zdolności lub jakiegoś aspektu ich osobowości wygasa bezpowrotnie.
Lena i Borys Nikitinowie poddali badaniom ponad 5 000 dzieci i udowodnili naukowo tezę Marii Montessori o bezpowrotnym wygaśnięciu możliwości wykorzystania efektywnego rozwoju zdolności dziecka. Tym samym potwierdzili oni prawdziwość starego przysłowia, „Czego się Jaś nie nauczył, tego Jan nie będzie umiał”. Ogromna szkoda, jeżeli rodzice, nauczyciele i wychowawcy nie dopilnują właściwego czasu, przekreślając bezpowrotnie tę niepowtarzalną szansę efektywnego rozwoju zdolności dziecka.